Så vare dags för sushi!

HEJ!

Japp, fast inte riktigt än. Ska bli hämtad av Maria om ett tag sen kör vi mot Kungens Kurva för lite delikatesser!! 
Jag var nyss förbi Pressbyrån och köpte en kaffe. haha, inte ekonomiskt för fem öre. Men vi har inget bryggkaffe & deras blask-kaffe smakar goare än vårt pulver kaffe!
Rätt skönt när allting ligger nära ( bor numera Mitt i centrum ^^ )

Igår var jag & Carro på dejt. Möttes upp på Vapiano innan bion. Hon & en kollega käkade middag där. Riktigt bra alternativ ifall man vill lyxa till det men inte ha en ekande plånbok efteråt. Måste testa äta där ngn gång!! Anyway, filmen, Oj oj oj... den filmen var något utöver de vanliga jag sett. Sjukt bra gjord, liksom äkta, inga stunts eller dataeffekter. Men det var med blandade känslor jag gick ut ur biografen efteråt. Psykotiska scener & grova sexscener blandat med känslor, musik & vackra ballerinor gjorde mig & Carolin totalt hänförda & lite fysiskt illamående. Man måste helt enkelt se den för att fatta.
Natalie Portman förtjänade en oscars !!
Och jag är sååååå LYCKLIG över att jag aldrig blivit en ballerina.

DAgs att göra sig lite fin & fräsh inför lunchen med M & S ! : D

PUSS // ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0