Regning kväll! BYXOR, NGN?

HA HA HA !

kameran gör inte byxorna rättvisa!

VILL NÅGON KÖPA DESSA BYXOR? H&M, storlek 36. Kamelbeiga, "fashionistapants" och INTE gjorde för min kropp, eller min persikorumpa, som oscar kallar den :D
Det är press-sample och i butik kostar dem 399 kr.  Jag säger 200, ngn som e sugen?!

Eller så har jag kvar dem, för de är kul att garva åt mig själv i dem mot spegeln.

Varje morgon "hej Anna, HA HA?" Kanske gör en gladare i regnvädret?

PS, saknar min vän Amanda, som är på BALI snart, den jäveln! BABE, vill ha dig här!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh dom där byxorna är supersnygga, hade gärna köpt dom ooooooooooooom det inte vore så att jag redan testat dom och dom sitter inte alls snyggt på mig. Tyvärr. Annars hade jag slagit till på dirren :)

2011-03-10 @ 19:58:30
URL: http://bloggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0