Pannkakstorsdag!

Idag serverar vi pannkakor på jobbet. Så alla skitungar ska ha pannkakor utan ärtsoppa. När ska folk förstå att ärtsoppa inte är äckligt?! Anyway, min förkylning är förjävlig. Snorig, lock för öronen och hosta! Fan, jag körde inte thaibox igår. Men fuskade & gymma på TTC. Får nog vila helgen ut, fre-sön. För nästa vecka vill jag vara frisk och kry!


Ska hem efter jobbet idag,jag saknar mina katter!! Från att ha växt upp med dem i hela mitt liv så är kontrasten rätt stor nu när den enda kissekatt jag får gulla med är Oscar och han likar mer en varg dessutom,haha :)
Nejrå,men jag vill hälsa på, samvetet gör sitt också. Jag ska fanimej plugga körtkortsteori också! 2h ska jag diciplinerat sittta ner och läsa igenom böckerna.. THATS the plan!

Vad händer inför helgen rå? På lördag är det iallafall BÅTSMÄSSAN!! Inte så sexigt men jävligt intressant. Jag och Oscar var där förra året, helt nykära. Numera är jag MER kär än NYKÄR i Oscar. <3 !
Men förra året såg vi  Ola Skinnarmo & det ska vi göra iår igen! Han har föreläsning och är en grym äventyrare! Efter båtmässan äre tänkt med middag på Vapiano,sen utgång med Maria!

Skärgården förra sommaren. Längtar dig igen!


Kommentarer
Postat av: Tjatte

Gullrumpan! Later inte som det ar sa daligt hemma i Sverige for din del. Du lyckas ju ifs alltid halla dig sysselsatt vilket ar bra :)

Saknar dig hjartat, men nu pa onsdag drar vi till Bali och sen ar det uppgang, hemgang :)



Puss

2011-03-10 @ 10:48:40
URL: http://thelaststruggle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0