När lär man sig?

gaaaah.... Jag är så MÄTT. Känns som jag ska spy om ja böjer mig fram!
Lax m mozarellasallad och tsasiki... fett,fett och fett. Gott men när ska man lära sig att sluta äta när man är mätt? Jag äter alltid de som finns på tallriken även om jag är mätt, så stört. Och irriterande för de är inge kul o va proppmätt, 2 h efter lunch?!

Har lax o mozarella till lunch & middag imorgon också...och sejfile som ja panerade och stekte igår! Puh. Tanken på mat just nu gör mig illamående...
Hamburgardejten ikväll känns mindre lockande,haha. Kanske blir jag & fruktsallad för hamburgare äre sista jag suktar efter nu.
Fast, å andra sidan, om Oscar är pepp kan vi ta ett konditionspass på gymmet och efter de lär ja va hungrig igen. Brukar va så ;)

Nej, ska lägga mig på soffan och vila bort matkoman en stund. Skid-VM på tv. Ganska nice..

CIAO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0