Måndag Morgon!

Idag är jag arbetslös fram till 4 April. Jag har förvisso två kvällar på gymmet såklart,där jag kommer jobba Tisdag & Torsdagkväll denna vecka. Men annars ingeting. Tänkte gå ut på en morgonpw idag. Solen sken ju?! MEN  jag valde äta frukost innan träningen, vila i soffan en stund. Ska istället bege mig mot gymmet och springa 5 km och köra styrkepass istället. Löpningen får ta sin tid, 5 km ska det bli iallfall!
Så hör jag av mig senare om hur det gick ;)
Senare idag har planerat att gå till körskolan & göra teoriprov. Vila lite hemma och luncha. Kl 15.30 har jag min körlektion så behöver va fokuserad. För att avsluta kvällens planer sätter jag thaiboxträningen som höjdpunkt för hela dagen!! :)

Thats the plans!! TU TU TUUUUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0