Måndag! 14 Mars

En ny vecka börjar idag. Jag ska springa vårruset i Maj och därför har jag satt ett mål. Jag ska klara springa 5km utan ett enda stopp. Det kanske är enkelt för de flesta men jag och springa är inte de bästa vännerna. Jag älskar springa när jag väl fått upp kondisen men i psyket är hindret. Tankarna kan vara "åååh ja orkar inte" fast man har massa dunderkrafter kvar. DÄRFÖR ska jag klara att springa hela loppet utan stopp. punkt!
Med dem orden ska jag bokstavligen draaaa mig till gymmet snart, nu på morgonkvisten, och springa i 20 min. Lagom mkt för att inte behöva stanna. Are you with me?! :)


Solong & morning morning ! :)

Kommentarer
Postat av: Tjatte

Grymt stumpan! :)

2011-03-14 @ 09:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0