Laddning!

Ska snart ivög med  Susann & köra pump/combat, 2 h. Hardcore träning om jag känner henne rätt. Dessvärre har jag blivit förkyld. Ögonen svider lite & snorig...men får försöka köra lugnt & sova tidigt. Sen blire vilo-dagar om förkylningen håller i sig.
Ngt som också närmar sig är min lingon-vecka som försvann när ja reste. Men brösten ömmar & är två strl större, magen svullen & sötsuget/matsuget är på högsta hugg..kan bara betyda eeeen sak girls !

Dagens food är lite bra & dålig.
Frukost; Gröt m ägg&vaniljprotein,bär & mjölk + en knäckemacka m skinka/keso/avocado/tomat.'
Mellis; Sötsug, Hasselnöts bar från pressbyrån
Lunch; Kycklingfile m råris,sallad,bönor,lite prinskorv i tomatsås.
Mellis; Sötsug, Hasselnöts bar från pressbyrån.
Träning med suss.
Kvällis/efterträning: Smoothie,2 kokta ägg & en skiva rågbröd med skinka.

Tror det blir så...men nu äre ladda ladda ladda. Hoppas jag pallar ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0