Kvinnan i mitt liv!

Min mamma är kvinnan i mitt liv. Hon har en energi som jag alltid sett upp till. Hon har alltid varit glad & framåt med allt hon satt sig in i. Hon har studerat & lyckats i karriären och hon jobbar med det hon gillar allra mest, djur. Mamma är den jag kan ringa & fråga allt om. Jag kan skratta med henne & ha kiss&bajs humor. VI kan garva åt saker i timmar & vi kan gråta i varandras famn. Hon imponerar mig ständigt och ränner runt i 180! Ibland kan mamma vara lite väl alla till lags, hon kan sätta sig själv åt sidan för att ALLA ska va glada & trivas. Då påminner jag henne att hon är bra som hon är, pussar henne på kinden och säger att jag älskar henne...

Mamma är superwoman! :)



Nu till ngt helt annat. Igår var det Vilodag & Semla på det ! Jag njöt för fullt. Äter en semla om året & det är på semledagen. Mustig mandelmassa & grädde is the shit.  Idag är det thaibox, fasar över den träningen,JÄVLA bajs förkylning!! Men vi får se, gäller att ha rätt inställning? ;)

Veckan träningplan är
Måndag: Pump & Combat.
Tisdag: Vilodag
Onsdag: pw & Thaiboxning.
Torsdag: pw, Pump lr Spinn
Fredag: Pw eventuellt gym.
lördag: Vilodag
Söndag: Lätt konditionspass. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0