Helgen är över !

Haft en strålande helg !! Solen har också gluttat förbi vilket ökat kvaliten tusen gånger om.
I fredags vare jobb hos Mamma med alla djur, popcorn mys till kvällen med Oscar. Lördagen började jag med ett underbart spinningpass på gymmet, en lunchpromenad till mormor. Lite körkortsplugg & därefter en otroligt filmupplevelse på bio, black swan!
Igår,Söndag, vare Sushi m Maria&Suss. Assköna tjejer, lite planer smeds ;) Därefter plugga&träna jag ett micropass på gymmet. Och söndagskvällen var sjukt rolig. Jag och Oscar fick årets garvattacker! Jackass 3D var en bidragande faktor också, vilken jävla bra film. HA HA SE DEEEEEEEEN!!! : D

Men nu kör vi , Måndag & imorgon ska jag få en fetis-Semla till lunch!! MUMMA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0