En sånhär Onsdag.

Jag sitter och dricker kall Cola, haha. Funderar på hur dagen ska bli produktiv utan att stressa upp mig. Just nu gör jag ingeting. Har hunnit med att gå en mysig morgonprommis. Det är helt underbart väder idag!! Ska nog åka till stan och ta mig en runda där med. Läkarbesök är också aktuellt, ska försöka få en drop in tid. Men det lutar sig mot sthlm, cafe & plugga körkortsteori. Deal? DEAL! :D

PS!!
helt sjukt. Telefonen ringde precis nyss. Körskolan. Jag har tydligen inte haft körkortstillstånd sen december och ska nu söka om ett nytt. Fick avboka två av mina lektioner närmsta veckorna :( FAN!! Kom ju precis igång med körningen och längtat efter att köra. Livet ironi skulle jag kalla det!!
Så jag ska till körskolan om en timme och boka om lektionerna och söka om nytt intyg + synsätt. Vore ju typiskt om jag fått dålig syn nu också. haha



ha en bra Onsdag!!! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0