Dagens Lunch!

Ska man orka med att träna&jobba och köra thaiboxning då är det viktigt att fylla på energidepåerna. Min favorit-sallad just nu är Kyckling&avocadosallad med lowcarbpasta,ketchup (såklart) och körsbärstomater/keso.
Slurp!!


Ps. Löpte 5 km under 30min idag. Wihu!! ;)
Ps.2. Kmr bli mindre träning nu, börjar på nya jobbet imorgon redan. 9-17.30 därav en pw sen thaiboxpass. Torsdag är det jobb 7.30-15.00 sen körlektion sen jobb igen 17.00-22. JAG KOMMER VA STENDÖD efter torsdag. Så Torsdag blir vilodagen pga tidsbristen för träning ;(
Fredag får vi se hur det ser ut, kanske jobbar där också. Men 1h på gymmet ska ja klämma in.

För en sak är säker.... överdriver jag/man träningen så blir jag/man sjuk istället för att hälsan blir optimal. Så mitt mål i April blir att satsa fullhjärtat på Thaiboxningenspassen, löpträna vid sidan om ifall det går bra med jobbschemat. Men inte överträna. Diciplin it is.


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-03-30 @ 22:40:15
URL: http://fousonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0