A bit of sun!

HEJ! :)
Solen tittar fram litesmått... Blev ingen morgonpromenad som planerat. Man ska lyssna på kroppen & knoppen för då blir det balans och flyt i vardagen. Men nu ångrar jag mig för det är beroendeframkallande och jäkla mysigt att gå själv. Kanske tar en springtur istället innan jobbet. Fast däremot har jag en ostädat lägenhet som ger mig lite småångest. En såndär grej som man mååste göra men inte riktigt vill. Fast bästa medicinen för det är att pumpa bra musik & bara börja. :)
Gårdagens thaiboxning var också jättekul! Ett bra pass med knä & clinch samt mkt teknik. I like ! Ikväll avrundar jag kvällen med ett Spinningpass A LA Robin! =)

Dagsplan
07.00 Frukost & BB på tv :P
08.00 Städa/röja
10.00 - 13.00 Jobba
13.30 LUNCH
14.30 Träffa Martina för lite fik&skitsnack, promenad kanske? :P
16.00 Laga middag & gå en prommis.
17.30 Middag
19.15 TRÄNING
20.30 Kvällis & BAND OF BROTHERS ( bääästa serien!! )

Ps. Snart vi två till Sälen! Då blire längsskidor & slalom istället för Thaiboxning i 4 dagar. Hoppas på mkt energi av solen & bergen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0