Torsdag 24 Februari.

Godmorgon!
Sitter med magont. Är nervös inför körningen idag. Vi ska ha ett nivåtest och då får jag prestationsångest. Istället för att ta testet som det är så blir jag istället tävlingsinriktad. Som om jag har ett prov och måste klara allt felfritt! Dumt dumt dumt!
Men ska vara glad & positiv. ( Sist jag körde började jag gråta. Hade haft en dålig dag och var väldigt stressad/nervös)
Klarar jag köra utan att gråta eller bli rädd, då är jag mer än nöjd!!

Dagsformen är dock lite annorlunda. Innan min hawaii resa var jag i ganska bra form. Spänstig och stark. Men 2 veckors solande & ingen styrketräning gör sitt. Polenresan har också satt sina spår,hehe. Där intar man bröd dygnet runt, med smör, honung, skinka, korv...allt man kan tänka sig. Jag är dessutom allt eller inget, så det blev ALLT i matväg. hihi!! Gott men lite kämpigare nu. Känt av att sockersuget blev alldeles för stort. Var tvungen att äta kaka eller godis varje dag och det brukar jag inte vilja. Så nu ska ja försöka avstå från onödigt socker, dra ner på socker i vitt bröd & såser m massa tillsatser och självklart godis. Nötter, choklad och glass kan slinka ner emellanåt ;)
Det är däremot Skönt att inte ha samma kroppsångest iallafall som man en gång i tiden hade. Trots 5 dagars klupskheter och lite sockerberoende, så börjar jag känna mig i balans redan. Efter EN dag....?! Skönt tkr jag.
Igår var träningen så sjukt rolig!! Glad att jag tagit tag i Thaiboxningen igen. Blir bara 2 pass i veckan just nu. Ska köra igång med sparringen nästa helg. Men vill inte ta död på kroppen efter att ha legat i dvala & matkoma i veckor. ;)


Nu kör vi !

Kommentarer
Postat av: M

Shit vad grymt babe! verkligen! Sitter (okej, jag halvligger) i soffan och är stolt, över dig ;)



KRAM!

2011-02-24 @ 08:53:58
URL: http://fousonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0