Onsdag 23 Februari.

Morgonens självpepp var visade sig vara lönsam.
Till dagens ära har jag fullgjort målet att göra Onsdagen till en bra dag och mycket effektiv sådan.
Spontan klippte mig efter jobbet.
Hämtade ny vardagsrumsmatta på kemtvätten.
Bokade upp mig på körlektioner med start imorgon!! (varför ska det vara så himla läskigt med körkort & körning?!)
Tycker dagens mål är nådda.
Det sista men bästa är thaiboxningen ikväll. Taggar till redan nu. Baktung med slöa muskler ska jag och Oscar ta oss dit. Men fan vad bra det kommer kännas efter.

Skynda långsamt intesant?!


Kommentarer
Postat av: Tini

bra sista mening! ;)



ps. saknat din bloggning! <3

2011-02-23 @ 21:13:43
URL: http://fousoenette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0