New times, new days..


Känns nästan som om jag dammar av en gammal bok som legat och väntat av tiden. Jag har inte skrivit här på väldigt länge och det har varit väldigt skönt. Men samtidigt har jag längtat efter att få skriva av tankar och känslor. Sånt som samlar sig på och aldrig låter tankarna vila. Kategorisering av människor är inget jag egentligen vill tro på. Men just nu måste jag påstå att jag tillhör kategorin "tänkare" och jag har en tendens till för mycket tankar men för lite action.
SO TIME FOR ACTION!

Har vart på Hawaii där solen sken från morgon till kväll och gav mig fantastisk energi. Den energin ska jag försöka mig på att finna för nu skiner solen även här i Tumba.
Ska se till att denna Onsdag blir en riktigt grym Onsdag. Dags att förse ansiktet med smink & krämer. Ta hand om mig själv är målet av resten av de dagar som återstår av Februari!

Mars ska jag inta med energi & massor av träning. Kick ass body och kick ass psyke = klarar allt!
Mars månad blir intensiv. Jag ska lägga ner mycket energi på körkortet!! Förutom det vill jag lägga energi på pojkvännens lya som vi numera bor tillsammans i. Det har kommit naturligt. Nu kliar det i fingrarna och med vårssolen kommer även kreativiteten och jag vill möblera om, renovera, köpa nytt. Färga håret, klippa mig, köpa nya kläder.

Jag tror bestämt att våren är påväg och mitt inlägg är en antydan på vår-yra !

KÄRLEK // ANNA

Kommentarer
Postat av: suzan

har saknat dig! kram!

2011-02-23 @ 11:36:56
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0