Fredag 25 Februari!

Om jag börjar med skriva peppande ord & mål i bloggen, så kanske de alltid går lika bra för mig i verkligheten. Mental förberedelse typ? Körningen igår gick nämligen asbra! Gick hela dagen och småsvettades inför den. Sist gick de somsagt skitdåligt. Men övning ger resultat för jag fick mest beröm och min lärare var supertrevlig. Nu känns de här med körkort inta alltför långt borta :)


Annars då? Ska strax iväg till gymmet och köra styrka/löpning m Martina! Jobbar kväll så passar på att klämma in passet på morgonen. Fick till en ynka promenad igår så med andra ord är det nödvändigt. Däremot brumma min mage oroväckande. Dags för morgonrutinen ;) haha

Trevlig Fredag fhoks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0