Veggo-lurre!

Idag blev det hemmagjorda falafels + linsröra i kokosmjölk, samt 3 ugnstekta morötter och EN HEL UGNSTEK VITLÖK till lunch! :D
JAG ÄLSKAR VITLÖK!!
Med maten i magen så funderar jag på vad jag ska hitta på. Antingen plugga lite (men de känns omotiverande att plugga på jullovets första lediga dag!)
En annan tanke var att gå ut och promenera i det "fina" vädret, men å andra sidan ska jag jobba ikväll. Kan va värt att slappa lite också.?!
Tror det lutar sig mot lite dokumentär häng i sängen och sen en promenad innan mellis & jobb.

Have a good day fhoks!! 
Ps. fick mina julklappar av Oscar igår, blandannat denna superduper fina fleesetröja! :D

Och veckans träning ser ut som så , med risk för ändringar såklart ;)

Mån: Vilodag
Tis: Pw + cirkelpass 1h.
Ons: Spinning 45 min + promenad 40 min?
Tors: Pw + spinning 18.15+pump?
Fre: Rygg & spinn/core

Och dagens kost har sett ut såhär änsålänge.
Frukost: Gröt 1 dl m äppelmos/kanel + 2 ägg + kaviar & soyamjölk.
Mellis: Mandarin
Lunch: 4 falafels + morötter/vitlök + linsröra m kokosmjölk.
Mellis:
Middag:
Kvällsmål:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0