Tacos & utebliven glögg!

Hejhopppp!
Denna helg har jag inte tagit hand om kroppen såväl.
Det har slunkit ner godis (chips & nappar på fredagen) och sen har det slunkit ner vin&drinkar samt nattkäk (köttfärs m ost,creme fraiche & taco chips, kladdkaka samt en knäckemacka och en korv...) haha!
Mitt i natten åt jag det..
Så nu har jag lite små-ångest, för den träningen som blir av denna helg är en promenad till gula villan (lämna film) sen promenad hem till mamma (ska massera 2 kunder....bakis...haha) sen en underbar söndagsmiddag.
JUst nu sitter jag och tänkte plugga...
Mannen sover fortfarande. Han dunsa ner i sängen vid 5.30... ja,man är ju trött då kan jag förstå.

Bortsett från mat insidenten så har helgen vart grym!! :)
Igår var vi på TMT, klubbmästerskap. Min bror gick 2 matcher, första vann han överlägset. Den andra med en av klubbens bästa fighters tog han 1-2 tycker jag! Bra motstånd och jag är en riktigt stolt syster.
Fick tillbaka motivationen för thaiboxningen, måste kicka igång efter nyår! Målet blir att gå match nästa år! Då jävlar, jag ska bli en mother-fucker-tajt-thaiboxare ! :D
Ska bli kul att träna med ett sådant mål, de gör det hela lättare liksom. Dessutom ska jag fixa pusslet med att gå instruktör-utbildning,köra klasser, köra M Thai och plugga/gå i skolan.
MEN VILL MAN GÅR DET !!!!
Tänker inte låta självförtroendet eller tvivel om tidsbrist/stress förstöra hur jag vill leva mitt liv. Herregud,har ju mi vän Amanda, hon jobbar förfan dygnet runt och är fortfarande glad. Självklart förstår jag att det inte skulle vara ett vinnande koncept för mig,MEN, man kan ju hitta sitt recept för belöning och arbete! (effort and reword!)

Hm..påtal om Amanda. Hon & Martina va ju här i fredags. En mysig "Idol-fredag" blev det! Precis en sån fredag man behöver efter veckodagarnas måsten. Men tiden rann iväg, helt plötsligt skulle dem åka iväg igen. Men ändå,mysig kväll flickor.



Jahapp..plugga va det jag!
Sen en promenad typ...

Men nu, toaletten (vinare + nattkäk = bad combination)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0