Snart är det jul!!

ju

Jaa, såhär känner jag mig idag. haha, nörd foto!
Hade en mkt trevlig söndag igår. Först började dagen med ett ryggpass med Oscar på gymmet, sen en sen lunch, plugg/städning. Ärligttalat blev det 2h stök i köket, lagade veckans middagar. Kycklinggratäng & kyckling Stroganoff :)
Efter stöket i köket (haha) stack jag iväg på ytterlliga pass på gymmet pump+spinn. Har kommit in i en positiv energi-spiral så jag passar på att träna innan jul! Kan man frossa lite mer utan dåligt samvete ;)
Efter kvällens dubbelpass fick jag sällskap av Martina. Söteunge! Bra vän! :) Vi pratade om allt och inget. typ.
Slog mig ner vid middagsbordet 20.30 och käkade råris + lax,ägg samt majonäs.
Blev ett rejäljt kvällsmål efter det också, va nog hungrig efter träningspassen.
Laxknäckemacka + en liten skål m soyayoghurt+grapefrukt.

Nöjd och belåten somna jag i sängen runt 23 tiden.

Btw.. " En idiot på resa" är ett SKIIIIT kul program som går på SVTPLAY.SE kolla! :)

Vad händer idag då?

Skola, benpass med killen, bio med vänner + utgång på Vickan för att daaansa!

Såhär är träningsplanen för veckan

Mån: VILODAG

tis: pw 34 min +  Cirkelfys 18.00

Ons: Spinning 8.30 + ben & mage

Tors: pw + löpning 5 km/mage/Rygg 12,00 eventuellt Spinning 18.15

Fre: Armar + spinning/core

Sen ska jag vila sööönder mig :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0