Pizzä,sushi & en hel del kroppsodörer

Igår blev en spontan biltur till Rasmus där jag och 3 vänner käkade pizza(sushi) och såg på film!
Det slank ner ett par godisar också men det vare värt, så goooa! Går ju inte att INTE ta om det är ens favoriter i en skål liksom! ;)
VI kollade på "FastNfourious5" och myste i soffan! Rasmus och 4 tjejer liksom,haha. Det var iallafall väldigt trevligt!

Men just nu njuuuuter jag av ledigheterna, har en skön sovmorgon idag. Ska baka bröd och trixa lite innan träningspasset runt 11 snåret.
Sen hem och ge massage till min mormor!  :) Och i eftermiddag ska jag och Oscar till stan. Jag blir hans shoppingsällskap. FÖr jag har inte ett öre över att shoppa. Betalar nämligen utbildningen denna månad, har 350 kr kvar efter det innan studiebidraget kommer. Och sen ska 900 till min vän Martina. Och i februari blir det klumpsumma för busskort, 1400? Uäh, det är verkligen knapert att leva som student.
Jag har ju inte tagit något studielån utan försöker att få det att går runt på studiebidraget.
Tur att man kan jobba som massör här och där. Och inom kort som spinninledare! :) Wohoh!


ALLT LÖSER SIG ALLTID! Så är det bara :)

pussss!!

Kommentarer
Postat av: Suzan

ååhhh... vill också ha massage!!!

2011-12-29 @ 10:25:59
URL: http://www.ettdussinpannor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0