Näj, inte roligt idag.

ÅNGEST.
Det var längesen...
Saknar vännerna och tid för vännerna. Känns som jag tackar nej ofta men jag hinner inte annars med plugg/vila.
Jag hinner inte träna såsom jag vill heller.
Känns som jag bara är i skolan dag ut och dag in.. suck.
Depp-dag idag
Sockerbaksmälla??
Mycket troligt.
Igår slank d ner godis, lussebulle,saffranspannacotta,pepparkakor,saffransbulle och crunch m mjölk. SOCKER SOCKER SOCKER...
Mhm..
i lördags var det också godis. En godispåse och popcorn.

Ja, inte konstigt att man är depp. Det kallas sockerbaksmällan. I promise.

Nyvecka nurå, är sjukligt trött, ville träna nu på morgonen. Men jag kom knappt upp ur sängen. Ska försöka ta mig till skola snart också.
Bläää.

Ikväll drar Oscar och jag till gymmet iallafall.
Amanda ska köra pump, så jag kör ett pass me henne! :)
Längtar till jullovet.
Då kan jag träffa kompisar igen.


WIEEEE....

Pruttdag Bye / Anna

Kommentarer
Postat av: Suzan

Hoppas pumpen gick bra för manda!

2011-12-12 @ 15:02:38
URL: http://www.ettdussinpannor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0