Merry Christmas

HEJ Vänner ! :)

Verkar det konstigt, sitta vid datorn på julafton?
Inte ett dugg konstigt faktiskt. För vi har en ostressad, skön och lugn julafton hemma hos mamma.
Tog en sovmorgon och sov till 9.tiden, mer än jag någonsin gör i varjefall ;P
Vaknade med min bästa MR.Hawaii vid halsen. ( Mr hawaii är min katt! )
Vi åt frukost tillsammans, jag åt ägg,avocado + soyayoghurt m diverse mums i. Hawaii åt kattmat. Mums!

Efter frullen tog jag mig en långpromenad till stallet. En timme senare mötte jag upp mamsen & Nisse. Övningskörde hemåt.
Nu sitter jag i soffa, degar, dricker te. OM någon timme eller två ska vi göra oss julfina och bege oss till mormor och den gudomliga polska Julmaten!
Dreeeeeeglar.

Det blir surkålsoppa,piroger av alla slag. Därefter varmrätt och två efterrätter, valmokaka och äppelstrudel!
That's what we talking about!


Önskar er en GOD JUL! !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0