Fooodie...

Igår käkade jag bröööööd i massor. Brödsug?
Men idag har jag ätit lite mindre bröd.
Och rört lite på mig :)
Morgonpass + spinn 20 minuter + promenad + städat lägenhet.

Med all rätt ska jag och pojkvännen avnjuta av fredagsmyyyset ikväll! :) Inget hetsbantande inför nyårsfirandet. Bättre att köpa kläder i rätt storlek istället eller hur?! ;)

Anyways, såhär har dagsmenyn sett ut idag då!
Frukost: Yoghurt + crunch/frön+en halv macka m kaviar.
Mellis: tranbär/mandel/valnötter
Lunch: Broccolli + tonfisk + en bit bröd + vitlök/olja.
Mellis: Kaffe,knäckemacka m tonfisk + 1 grapefrukt.
Middag: Fläskkarre m klyftpotatis ( 2 potatisar)+ 2 msk beasååååås. + sallad till.
Kvällsmål: Godis och lite nötter. ( ska ta favoriterna och njuta låååångsamt! :)

Imorgon vankas nyårsfirande! Woho! Först dock nyårspumpträning !



Ses nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0