Dött på folk!

Kunde haft det roliga....
Ett gym som ekar och jag stänger om 20 minuter. Tiden går ju SANSLÖST långsamt när man har tråkigt. Usch!
Men å andra sidan så lär stängingen gå snabbt förbi.
Magen är konstigt idag :( Jag som trodde mjölk skulle lösa problemen...dock så gömmer det sig mjölk i nästan allt så det är svårare än jag trott att utesluta den.
Dessutom har jag ätit så himla konstigt senaste två dagarna... oregelbundet, konstiga måltider... Dålig planering?!
Idag blev d liksom middag kl.15.00, lunchen käka ja 11.00 och nu har jag inte ätit något sen jag börja jobba. Kommer va vrålhungrig när jag kommer hem, ska dock hålla mig till 2 ägg och typ kaviar.haha! Diciplin va !

Neäj, imorgon ska jag försöka äta bättre & regelbundet. Startar torsdagen med projektmöte, håll tummarna! Sen bär jag av till gymmet, löper lite. Hem/plugga?! Luncha hos morsan vore nice?
Avrundar kvällen med gympass el spinning & pumping ;) Därefter en myskväll med Oscar!
För på fredag äre jobb igen, sista passet innan jul! WOOOOOHO...

PUSS KRAM! / 15 min kvar till stängning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0