Dag 5 av 20

Ja, femte dagen utan mitt kära kaffe!
Förvånad över hur lätt det är änsålänge att motstå kaffet.
Igår gjorde jag en enkelt men god middag på glutenfri spaghetti, stekte spenat,vitlök,champinjoner och blandade det med pastan. Sen hällde jag lite olivolja över och salta/krydda + en stooor matsked keso till!
Det smakade kanoners! :)

Juste det är MIN NAMNSDAG OCH DET SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖAR ! :D Wohooo, äntligen! Jag vill, trots att min julkänsla inte infinner sig, ha snö på jul ju !

Igår körde jag spinning, efter 4 dagars non-training, det var riktigt skönt! Måste påminna mig själv att kolla efter utbildning så jag också tillsist sitter på spinninstolen och peppar folk!

Weelll, fredag idag då, ska till skolan snart och ha massage/stretch hela dagen. Slutar 17.00 och då beger jag mig till gymmet en snabbis, sen till Carro därefter tar vi oss för en Idolkväll hos Martina! Det kommer bli en bra kväll de här :)

Trevlig helg hörrni!
(så töntig med har bara gamla foton på min dator.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0