D day 23 dagar imorgon...



Hej hej!

Många knop gjorda idag! I skolan hade vi samtal med varandra, vi övar på att vara "hälsovägledare" och coacha varann. Mycket svårare än man tror! Coaching handlar om att inte ge råd, inte veta vad den andra ska göra utan väcka dennes egna potential och drivkraft genom att ställa rätt frågor. Det är lätt på naturligtsätt men såfort det blir en uppgift i skolan slår prestationspressen in. Efter skolan kom jag hem och lagade middag, grillad kyckling m ruccolla,ketchup,keso och tomat. Fick en dunder-ballong-mage attack...tredje för denna vecka. Panikångest på det och vips så fick världens bästa pojkvän agera psykolog. Ush, är så trött på att olusten och motivatonen till träning liksom DÖR ut när jag får ont och gasbildning i magen. Kanske inte så konstigt men det blir en kamp inom mig... hate it.

Jaja, maten har jag hållt bra idag. Nu börjar kvällen komma och hungern på köpet. Vad är ett optimalt kvällsmål? Frukt triggar bara men jag har verligen inte sug på ägg, blääää!! Bär,kesella och nötter?! Is that okey?!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0