Buuurp!

Dagens mellanmål: Majsknäcke m ägg och kaviar + sojabönor (snacks)


Sitter i min plugg-ångest och slurpar kaffe... Att det ska vara så tråkigt att plugga?! Men arbetet är NÄSTAN klart och nästa ångest-etapp är att förbereda för muntlig föreläsning. Rökning is the topic!
Men lite roligare nyheter då?!
Jo,jag ska satsa på spinning-instruktörsrollen till nästa år! Japp, 3500 ska jag punga ut för att "lära mig " att leda ett pass.... Jag som knappt har 1000 kr på kontot varje månad. Men man har ju en snäll mamma!
Men nu skriver jag det här, för annars kommer jag banga. Prestationsprinsessan skiter ner sig!:)
Men det skulle va jävligt fett att bli en såndär peppande, glad och cool instruktör med BRA MUSIK!

MÅL
- gå instruktörs utbildning januari/februari.
- Hålla pass i februari/mars och sen förhoppningsvis få ett eget pass :)
- Massera 3 klienter, 5 gånger. (har en stammis änsålänge!)
- Plugga teori & göra teoriprovet efter jullovet..... ÅNGEST.
- ta det där förjävliga KÖRKORTET ! ! !
- klara min utbildning!

Yepp, thats the case.
Men ikväll släpper jag all stress & ångest och försöker njuta av tacos-kväll m Amanda,Martina & oscar. Själv får jag käka kyckling med kesella & typ råris... party. Haha !

Världens bästa pojkvän som ibland blir trött på sin tjäääääj... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0