Bad bad Blogger !

Wooopp woopp!
Jag och bloggandet hamnar inte riktigt i cymbios... heter det så?! :S
Men här kommer en uppdatering!
Träningen denna vecka har varit s ä m s t ! Tur att veckan inte är över då kan man ju då kontra med! För japp, nu ska jag ligga i! Det har blivit lite promenader mån,tis,onsdag så idag kör vi minsann! Lagom morgonpigg ska jag möta upp Marianne och träna kondition nu på morgonen. Sen i eftermiddag spinn&pump! Har verkligen LÄNGTAT till att få bukt på överskott energin i kroppen!
Imorgon fredag kör vi ett morgonpassrace+ kvällspass. Sen är det Fredagmys m Carro som gäller! Wihu!

Föreläsningen som var igår gick över förväntan! Jag har verkligen lärt mig en läxa... LÄS PÅ INNAN!! Inte kvällen innan. Tur att jag har världens bästa pojkvän som ställer upp när de krisar.

Oj, måste klä mig nu så ja hinner iväg till gymmet! Men en sak till... jag är inne på min FJÄRDE dag utan Kaffe,gluten,laktos,animaliskt protein ( ägg & fisk kan tillkomma dock) och socker ! I am proud!
Kör en reningskur för magens skull fram till julafton! :) Känner mig redan mindre uppblåst varje kväll! Tror jag har ätit för mkt protein tidigare! Men men... spännande! Återkommer sen hur de gått efter en vecka utan kaffe ! Ojojoj!


PUSS KRAM// ANNA <--- Big no no innan jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0