1 december! Nedräkningen kan börja!

Jag har inte varit nöjd med resultaten av kost eller träning senaste veckorna. Kanske för att jag inte gjort ngn särskillt åt det. Träningen har skjutit åt sidan, igår vart det inget. Hade iförsig en förklaring, min dunderstora-ballong-mage som jag knappt kan gå med när den växer sig enorm. Så vi kan ju konstatera detta: Jag tål inte hemmagjorda köttbullar, jag tål inte köttfärs och jag tål inte biff. Alltså, inget mera nötkött för min del fram till jul, för att testa hur min mage reagerar!
Sen ska jag även försöka utesluta gluten....dock är jag så jävla dålig på att veta vad det finns GLUTEN i! Suck..
Men men, och träningen då...jaaaani, idag ska jag iallafall ta mig ett morgonpass, 45 min cardio, sen kör vi ett dubbelpass ikväll. Eftersom d varken blev tuff träning tisdag eller igår... kompensation? sensation :) Jag behöver röra på mig,speciellt när jag sitter i skolan och pluggar hela dagarna!

Så, nu är det december, laddar om för nya mål! Inga fler sånnahär ballongmagar, måste sluta fuska!!!
Gammalt foto men ungefär såhär växer magen min... :(


naveln ploppar ju nästan ut!! och de är inte det att jag känner mig "tjock" utan det är själva reaktionen, som gör ont! Själva svullnaden är inte normal...
Mål from 1 dec tom. 24
  • Inget kött ! !
  • Undvika gluten så gott jag kan.
  • Träna bättre och regelbundet.
  • Plugga flitigt!
Belöning: En välmående mage, ett bättre psyke och en starkare kropp! Samt bästa julmaten EVER! :)
Dagens frukost blev: Keso, skinkrullar,2ägg och 1/2 avocado.
Mellis: 2 mandariner.
Lunch. Sallad,tomat,omelett m champinjoner samt lite keso. (laktosfri)
Mellis: Cashew+russin.
Middag: ?
Kvällsmål: Kvarg m funlight!!

VI testar, DAG 1 !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0