wooooppsi!

Igår slank det ner dumle,2 kinderägg och nästan en hel påse tortillachips.
Oscar och jag fick sug och vi kom fram till att varför gå emot kroppens sug och vänta tills "lördag" om man är sugen idag. Innebär bara att lördag inte blir frossar dag. ^^
Dock börjar mina hormoner spöka nu, 10-14 dagar innan mensen sätter sig vätska på min kropp samt humöret åker berg&dalbana. Ska försöka äta bra innan denna period för att förhindra värre pms. Less sugar more fat/protein.

Dagens matplan och första skoldag ska se ut såhär ( och nu äter jag i pms-förebyggande syfte)
Frukost:
2 skivor surdegbröd, ägg&kaviar + smör&kalkon.
Ett glas juice.
En dl gröt med 1 dl soyamjölk.

Mellanmål:
Soyayoghurt m solrosfrön & lite musli + knäckemacka m kalkon.

Lunch:
paneradfisk m 2 potatisar,grönsaker ochen bitbröd..

Mellanmål:
Ägg och cashewnötter

Middag:Omelett och makrill + majonäs och spenatsallad.
Efter träning: Antingen surdegsmacka m kalkon eller smoothie m protinpulver....

Tjingeling ! / Anna :) <--- en av våra hälsosammare middagar i Frankrike. Kan säga att den där pizzan var snarare OST med bröd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0