Weekend!

Har några minuter att skriva ner några rader för jag ska alldeles strax iväg på sparring-träningen!
Nervöst, som alltid. Trött, för sov oroligt inatt och pmsen börjar vakna till liv. Är liksom ledsen & trött HELT utan orsak!
Sen så är jag också ganska rejält utmattad av all info och tankar kring skolan. Vara produktiv, ambitiös,komma på en projektide som ska gynna mig och min framtida yrkesroll osv osv osv ... PUH!
Inte konstigt att man går på tomvarv sen när man lyckas lugna sig lite.

Igår var vi på Happy India! En Jätte mysig restaurang!
Jag käka kyckling & spenat m ris och nan bröd! Extremt gott, geggigt och precis som Indisk mat ska vara!
Efterätten blev en banana-split som jag och oscar dela pÅ! Fick stå mitt kast med en väldigt risig mage idag och igår. ( Grädde + glass?!)
Anyway! Dags att dra sig mot träningen!! TJULULULU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0