Vad gör vi? Nu kör vi!

Hej!

Första skoldagen har gått som smäck.
Samlades med resten av klassen, tysta och nervösa satt vi och lyssnade på all info. Väldigt mkt info på 6 h!
Schemat är givet, årsplaneringen också. NU måste jag möta rädslan för att hålla föredrag. Herregud, detta kommer bli ett utmanande år för mig! Tiden känns redan knappt och jag vill inte släppa saker åt sidan. Men känns som mkt träning kommer få läggas åt sidan.
Fast änsålänge har jag tur att jag hinner löpträna innan skolan och helt enkelt nöja mig med 2 thaiboxningspass +helgträning. När jag tänker på saken så blir det ju ändå mkt mer träning än många andra. Svårast blir väl att sköta kosten.
Eller ja, det blir vad man göre till!

Men det är ovantför mig att sitta still så mkt....

Men å andrasidan,detta är ettår, ett fjuttit år på så många år framöver. Jag får gott och väl anpassa vardagen med studier och en vääääldigt snål ekonomi. Detta är ju charmen man längtat efter?! :)

NU kör vi !!

Ps. Upplägget inför topploppet blir 5 km jogging på morgonen mån-fre.
thaiboxning på Måndag+onsdag och lördagar om jag kan. Däremellan enstaka pass om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0