Tillbaka i Sverige

Vad det är konstigt hur man alltid uppfattar allt som inte är hemma som bättre när man väl ÄR hemma!
De senaste 2 veckorna har jag spenderat först i Frankrike med famillj/pojkvän.
Sammanfattar veckan med ; Skratt, baguetter, hav, vågor, solsken och mkt sömn!
Frankrike var en rejäl "ta-de-lugnt" semester. Fast var duktig och sprang 2 gånger längs med strandkusten tillsammans med Oscar. 30 minuters löpning i gassande sol är inte så himla fridfullt.
Så det är faktiskt en fördel med att vara hemma igen, vår friska luft!

Men men, efter frankrike åkte jag till London tillsammans med två vänner. Vi har gått och gått och gått längs med alla gator och hörn i london city. Jag har äntligen sett BigBen, upplevt en scones med hallonsylt, åkt Underground & klubbat i Picadilly Cirkus. London var underbart just för att tid och planering inte existerade. Jag och tjejerna lyckades få dagarna att flyta på utan stress. Det var så himla skönt!

Och nu är jag hemma igen, lite klenare än innan. Allt gående och bristen på ordentligt med protein har gjort att mucklerna ätits upp en aning.
Förvånad över att träningsabstinensen inte infunnit sig. Ska däremot boxas idag... som jag saknat thaiboxningen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0