Tagga tagga tagga!

Min resefeber börjar slå in och kroppen är rastlös,orolig, trött och pigg samtidigt!
Den bästa medicinen för det ( och passande efter x antal timmar i soffan) är ett träningspass! Woho : D
Oscar håller mig sällskap, han kör väl styrketräning men jag tänkte satsa på intervallträning. Löpning 30 min med 10km/h som grund och öka till 12,13 och 14 med typ 1 min intervall sen 10 km/h igen  5 min. Haha, har INGEN aning om det är ett bra upplägg men värt att testa!
Får se hur de går att springa med Mens-mage & mens-tuttarna!? Men ska iallafall försöka!

Ska verkligen försöka att vara i NUET under semestern i Frankrike. Märker hur lätt det är att tankarna skenar iväg på det man ska göra eller borde. Ibland kan ja tom. lyssna på någon ändå inte höra! Det är inte bra men det går ju att lösa...Bara att fokusera och lära sig att leva efter känslan inte tid & planering.

Fast jag ska ju ändå säga att ikväll blir det bio, harry Potter med brorsan & Oscar! Det ska bli mucho-trevlig :D

Hm.. Dagens kost har sett ut såhär ( nöjd m tanke på sug-monstret har sitt grepp om mig nu dagarna(veckan!!) innan mens!

Frukost 1: Kesella m honung & pinjenötter + kaffe.
Löpning.
Frukost 2: Keselle m bär&frön/nötter + lite socker samt 1 ägg, en liten avocadomacka med tomat&gurka.
Lunch: 1/2 äggmacka m avocado&tomat sallad (keso,avocado,tomat,olja,salt&peppar) + senap till.
Mellis: Cashewnötter,turkiskyoghurt samt andra halvan av mackan och 1 dl mjölk.
Träning!
Middag: Kycklingsallad?
Kvällsmål: Keso m bär&frön?! eller ngt liknande...smoothie kanske?! WE WILL SEE!

Kanske en form kan arta sig snart när vätskan har lagt sig * hoppas*!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0