Stundens välbehag!

Noom Noom Nooom, mat som gör mig gott är bäst! Middagen/efterträningen blev en äggmacka m smör/kaviar/majoonäs + en portion köttfärssås m sallad och creme fraiche.  :D Mums! Precis de ja suktade efter!

Ser framemot en bra sömn och en behaglig morgon imorgon.
Dagens bravader har jag faktiskt tagit mig igenom bra och jag har styrt bort negativa tankar till positiva. Presterat utifrån min förmåga och hållt stressnivån på en lagom nivå. Ibland får man känslan av att man inte är ngt för någon. Sådana känslor uppkommer enbart i mitt huvud helt utan förklaring. Definitvt utan grund för jag har minst två som älskar mig precis för den jag är. Varför har man svårt att förstå sådant vissa dagar? Åh andra sidan, lets face it. Så är det bara och då kanske man inte ska spekulera mer över det.



PEACE! // ÄNNI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0