Primo Ciao ciao!

LUNCH / MIDDAGS TIPS I STHLM CITY!!

Jag
och Oscar har ett favorit cafe/restaurang/pizzeria på Söder. Primo Ciao ciao.
Dem gör delikata pizzor ( finns fullkornsdeg om man så önskar) de är vedugnsbakade och smakar underbart. Men om man som jag även gillar sallader och det mer matiga alternativen så gör dem även sjukt god Kalkon-sallad med chevrecreme & pinjenötter. Go there!

Pojkvän köpte till mig! Ursäkta mina mens-tuttar. haha !!

Nu ska jag äta mellanmål & slå mig ner i sängen och glo en film! regnar ute dessutom så det känns passande.
Kvällen bjuder på thaiboxning,två pass innan jag har semester i 2 veckor.
2 veckor utan träning?! How will i survive?! :O Tar självklart med joggingskorna till Frankrike. Där ska de vandras, badas, spela beachvolleyboll och massa annat. Så det blir nice :)

Ha en topp Måndag! / ÄNNI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0