Onsdagen!

Hej!!


Vilken konstig morgon det blev.
Tänkte ta mig ut på en morgonrunda för det är ett kalasväder och jag har kommit in i morgonpromenadsträsket, njuter av varje steg jag tar. Frisk luft, egna tankar, rensa tankar, få in energi. Älskar det!
Men imorse ville inte kroppen samma sak, somna om och vaknade lite lagom stressad efter att ha sovit 40 min för länge än jag brukar.

Frukosten smakade konstigt, som om jag ätit medicin och tabletterna låg kvar i halsen. Jättekonstig känsla, fick "trycka" ner det jag vill svälja kändes det som. Och nu är det som en "kliande" känsla i halsen och magen..
Har kommit till insikt om en sak och det är snusandet. Jag måste sluta snusa! ( det är min last & som andras socker)
FAN, men jag vet att min mage skulle tacka mig tusen gånger om !!!

Och påtal om sluta med något, så har jag börjar fundera kring att göra något experiment kring dieter.
tex. testa 3 dieter 3 veckor vardera, så totalt 9 veckors dietande. För att se om magen och kroppen mår bättre.
Tex. LCHF, vegetarian, HELT mjölkfri.

Kanske kanske? Dock har jag inte den rätta ekonomin och de vore ju dumt att äta samma sak i 3 veckor pga ekonomiska skäl.. Får tänkta på saken!

Nu måste jag hoppa ur soffan och ordna mig inför resan! :D

PS. Dagens frukost blev
: All Braun m soyayoghurt/soyamjölk + 1/2 banan,solrosfrön + en friskusmacka m kokt ägg,kaviar,smör. c 1-2 dl proviva fruktdryck.

NOOOM NOOM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0