Nisse-pisse!

Goooodmorgon!

Gårdagens middagsbjudning gick bra :) Jag lyckades fixa en smarrig rätt som bestod av ugnsbakade grönsaker med pesto & vitlök på. ( Paprika,lök,pepparot,zuchini) in i ugn i 25 min,200 grader. Till det gjorde jag marinerad kycklingfile ( innerlåret) smarrigt värre & såklart bea-såsen! Går alltid hem.

Nu börjar magen kurra. Blev en tidig morgon och tidig frukost, då blir lunchen också tidig. Ingen inspiration till käk dock... :/ gjorde misstaget att ta filmjölk till frukost. VANLIG filmjölk.. stommich pain. suck.

Men men, nu ska jag inte va lika låg som regnet. Ska nämligen träna Commbat ikväll i Huddinge med Amanda och Suzan! Och avrunda kvällen med filmmys tillsammans med Amanda & Martina! Bra dag helt enkelt.
Fast jag är inte glad över att Augusti lyckats bli ett regnigt novembeeer....grrr!!

Hejhejdådå :)
<--- saknar surfa!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0