Monday!


På tisdag ska vi löpa ( jag & sus)!
8,4 km runda ! Wohoho.... :D

Gårdagens biofilm var bra! Rolig, söt, enkel & lagom att se. Bridesmate på Heron med Amanda & Martina blev det!
Däremot hade ja magknip & fick en timmes magmassage av min pojkvän när jag kom hem. VI tror jag slog ut mycket av den goda tarm-floran förra året. Gick på 3 olika antibiotika-kurer och det satte direkt sina spår.
Uppskattar ändå när han masserar för det är skönt att han förstår ( och HÖR!!) hur hela tarmsystemet bullrar. Min mage blir uppsvälld som en gravid-mage och det rår jag inte för. Men det är inge kul & väldigt ledsamt :(
Nåväl... nu vet jag ännu en sak jag inte ska äta. Fläskkarre & grillade grönssaker! Sist var det potatisgratänt ( visserligen hade den laktos)

anyway, väldigt tidig morgon ska krypa ner i sängen igen till oscar :) Bäst att sova lite till!
Vi ska iväg och träna tillsammans. Blir mest kondition för min del och för formensskull. haha ;)

PUSS ANNA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0