MMMM...Breakfast!

Som så sig bör så intar jag dagens frukost med stoooor njutning denna morgon.
Gjorde Davosgröt igår på Soyamjölk/yoghurt + havre,kanel,lite socker, solrosfrön. Äter den med varma bär som jag sötat liiiiiite me acaisirap. Det ska ju smaka bra också ;)
Till det ett kokt ägg med kalles kaviar ! Nom nom nom :) Kan bli en macka på det. Magen avgör!

Ursäkta för väldigt dålig kvalite på fotot. Webcamera....


Juste, idag är det ju Äntligen FREDAG!! :) Min dag kommer bestå av skol-häng fram till 14.45 sen hem och höra med bröderna om middagsplanerna. Min äldre bror Jakob har nämligen också fyllt år och vi hade tänkt att gå till Ramblas, ett tapas ställe som ligger i Hornstull.
Han,jag och min andra bror,pappsen och Oscar! :) Annars vet jag inte hur kvällen blir!

Imorgon däremot ser jag framemot en LÖRDAGS FRUKOST sen träna thaiboxning, wieeee :) Nej, dags att äta frukosten också! puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0