Mental laddning!

Är kroppen trött får huvudet bestämma !
Dricker vatten och laddar inför spinningen & boxningen med Amanda ikväll! (:
Kroppen börjar bli trött känner jag så vilodagen är nära...men inte ikväll.
Testar en new balance tröja som jag tog från jobbet! (stod att den som ville fick ta, så jag tog mig friheten)
Ska ha den på spinningpasset, kommer se ut som en riktig cyklist ! ^^

Laddat innan med keso/äpple och en skinkmacka så bara vatten är inte det jag äter om ni trodde det, höhö! Mina spinkiga muskler måsta ju växa lite om det ska bli någon thaiboxare av mig!
Åh, känner att jag är nervös. Tror det beror på att skolan börjar nästa vecka. Har inte riktigt koll på vad jag ger mig in på. Men är lycklig över att jag har ett nytt mål, utmaningar inför hösten och är frisk. (ja, förutom mina tarmar som gör att jag är toalett-beroende) haha.
Jag är tacksam över att börja skolan men justeja, körkortet. Ligger som ett dåligt samvete över axeln på mig. Knack knack, dags att fixa det va? Fast jag känner mig rätt, jag kan inte stressa fram resultat. Utan jag måste ta min tid och just nu är jag inte redo att till 100 % satsa på körkortet. Får nöja mig med att ha kommit mer än halvvägs :)

Nej, dags att mental-ladda då *peepp pepp pepp!*




Puss // Sportjunkien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0