London och morgonpass

Finns mkt foton men jag orkar inte lägga upp alla. Vet nt ens om någon läser min blogg.

London-resan var precis som den skulle och som jag förväntat. Jag drack cider på fat ( Amandas vän hade rekomenderat det) tog förvisso ett litet glas. Jag är inte glad i alkohol. Men det smakade bra! Vi åt scones och strosade på oxford street. Jag skulle inte välja att bo i London men jag kan förstå att många gör det. Första dagen tyckte jag mest att allt var så rörigt. Men när vi börja fatta hur man hittade runt så var London faktiskt en väldigt mysig och vänlig storstad! :)

 

Just nu njuter jag av en kaffe. Höll på att dö för 2 sekunder sen, satte min lunch i halsen! haha. Solen skiner ute idag. Men vindarna börjar bli kallare... :( Om några dagar fyller jag år. Har bokat bord med mitt gäng tjejkompisar och efter blir det utgång i sthlmstad! Ser framemot min birthday. Ingen press eller så, bara vara :)

Men ikväll ska jag träffa två favoriter, Maria och Sus! vi ska se film och äta tacos! Myspys med andra ord. Körde Susanns morgonpass idag ! :)

JUSTE, vi har en ny medlem i familjen. Han heter Nisse och är en Kungspudel! ÅRETS SÖTNOS!
Aja, dags att avsluta kaffet och krama pojkvännen hej. Han kmr från jobbet om 30 min :)

KRAMAR ANNA

Kommentarer
Postat av: suzan

hette han nisse!? haha.. vad hände med Bruno?

När ska du lyckas stava mitt namn rätt btw ? ;) puss!

2011-08-17 @ 13:41:53
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0