I did it!

Yeppp, jag tog mig ut och sprang! (:
Har varit såsis hela dagen men gjort massa ändå.(storhandlat,legat i soffor, ätit superduper billig Ikea lunch!haha)
Gått emot tröttheten hela tiden och efter att ha förberett kvällens middag kröp det lite i skinnet så jag tog 7km runda runt Alfalaval och tumbatrakten. Riktigt fin eftermiddag så det var en mysig löprunda. ( dock inte enkel, kondisen har legat på is under sommaren!) Men nu sitter jag här, nyduschad och stolt för jag nöp mig i rumpan! ^^

Ikväll kommer Nisse på besök. Vi ska va hundvalp och imorgon är det första skoldagen. Är faktiskt nervös!! Men det ska blir riktigt jävla kul också! Aja, ska njuta av eftermiddagssolen nu.


Pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0