Frukosten! :D

Igår var det mental laddning som gällde och idag är det frukostladdning som gäller.
Allbran m keso,lättmjölk,banan,bär och solrosfrön. Juice,te och lite piller ^^


Fick till ett bra flås på gårdagenspass och boxningen gick över förväntan. Trodde inte jag skulle palla köra så hårt som jag ändå gjorde :)

Ska åka till Ica Maxi idag med mormor och handla mat till morgondagen. Bjuder familjen på Italiensk födelsedaglunch som blir pasta med salami&parma med hemmagjord pestosås. Tiramisu och frukter till efterätt. Ska göra en annan variant av Tiramisu som består av citron och apelsin saft på botten istället för sherry eller vad det är dem har annars.

Senare idag är jag hundvakt åt min sötnos Nisse och Suzans sötnos Frank!

Trevlig fredag // Ännii


Kommentarer
Postat av: suzan

haha, vilken rolig bild!!!

2011-08-19 @ 09:00:24
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0