Födelsedagar

Sitter,lite lagom uppfixad hemma hos mamma. Mina nerver går upp och ner. Likaså känslorna.
Jag gillar födelsedagar men när jag själv fyller år, då blir det en hat-kärlek.
Underbart att få uppmärksamhet och fina gratulationer från kära & bekanta. Samtidigt får jag prestationsångest och vill att alla ska njuta av dagen,precis som jag.

Snart trillar släktingarna in och grattar mig. Mamma har gjort massa fin mat och musiken spelas på lounge-nivå.
Min bror sitter också uppklädd...idag fyller jag år alltså.

ush, snälla, va snälla mot mig. Jag blir stressad av sådant här. Varför? Är det andra som är som jag?

Nåväl, andas in andas ut.. trots vädret så är jag lycklig. Alla andra negativa tankar skjuter jag åt sidan idag.
Träningen får också skjutas åt sidan... det är mat och nöje på tapeten. Resten faller på plats snart igen.

Man fyller ju faktiskt bara år EN gång om året.

Så grattis till Mig. Am good enough!:)

Kommentarer
Postat av: Knatte

När du sa att du tänkt dig middag på restaurang blev ju alla glada. Det är absolut superbra! :) Du får ha prestationsångest, men det är inget du behöver ha snutte <3

2011-08-20 @ 16:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0