Färgglad träff



Jag och Susann tog oss i kragen idag och sprang/gick en runda på 6,4 km! Det var väldigt positivt för jag hade jag sprungit ensam hade jag klarat att löpa hela sträckan utan stopp. Men är man två så är man faktiskt en shysst kompis och jämnar ut rundan så det blir kul för båda! ;)

Efter löprundan intog jag frukost nr 2! Kesella m sylt/frön & lite nötter samt 1 kokt ägg och en liten avocadomacka! Nomnom!

Mina stackars bröst btw! Som ni vet kan tjejer lägga på sig vätska innan mens. Det sker deffinitvt i min kropp och framförallt i mina BRÖST! har så ooooont oc dem är i mitt tycke "enorma"! Vet en person som iallafall uppskattar mina kramgoa vänner, haha ;)

Nej, en powernap, kroppen är trött. puss puss kram kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0