Early Morning!

Strax dags för skoldag nummer två!!
På Schemat är det teorin "kasam" en hälsobefrämjande teori som jag inte kan ngt alls om och just därför blir dagens lektioner väldigt intressanta!
Gick en härlig morgonrunda innan skolan, mest för att inte va alltför rastlös i skolstolen. Får se om det hjälper ^^

Justeja, gårdagens thaiboxning gick bra! Jag och Oscar kör i fortsättningsgruppen nu ( Som dem tjatat) men nu har vi äntligen tagit tag i saken och änsålänge känns nivån ok. Tom taggad för att utvecklas lite nu va! :)
Däremot sker det som oftast sker efter kvällsträningen, jag blir en ihål tunna!!!
Va hungrir igårkväll trots att jag ätit mitt kvällsmål. Åt lite kyckling, åt lite tonfisk, lite nötter... and so on.
Påtal om mat, min frukost blev lite annorlunda än vanligt.
Lite stenåldersfrukost skulle jag gissa på ; Halv avocado, tonfisk, 2 fiberhusk, kokt ägg och ajvar. HAHA :) Men de är gott!

Har inget mer att tilllägga förutom att jag blir en jävla tidsoptimist på morgonen, bloggar och äter långfrukost tills de är 2 min att springa till tåget. Måste bryta vanan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0