Bonsoir ;)

Mindre än 24h innan jag befinner mig i Frankrike. Ett smultronställe som har en magisk känsla & en lugn som man får öva på att tavara på.
Ska resa dit i sällskap av Oscar, min mamma och hennes två vänninor. Det kommer bli en trevlig semester :)
Idag är en såndär "mittimellan" dag när man inte riktigt orkar göra ngt speciellt för man vill packa och ordna inför resan.
Igår däremot, så tog ja rekord på löpbandet! :)
5 km på 25 min! wohoho :) två löppass på en dag!
Ska ta mig en sista runda idag också, men det blir en lugnare runda men kanske längre distans!

Anyway, ska fortsätta hjälpa min förvirrade pojkvän att packa :D
Bjuder på lite pics från förra årets resa till Frankrike med Grandmah :)


!

AVOIR ANNA !

PS. Tillbaka den 15:e Augusti! Åker till London dirr efter frankrike ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0