Balans!

Det är svårt att hitta balans i det man gör. Jag slukas upp av dagens alla måste och saker jag vill göra. Slutar som idag, att jag är stendöd kl 16 och vill bara sova i hundra år.

Magen har varit lagom rolig idag också... undrar vad jag gör för fel? Suzaaan snacka om kombinationer kan röra till det i tarmfloran. Min tarmflora är fucked up ! Igår fes jag utan att jag var beredd så min pojkvän hörde. Det var det pinsammaste jag gjort på VÄLDIGT länge...grät och skratta efteråt. haha.
Fick avboka tjejernas tacokväll också för toalett-besöken var non-stop... dumma tarmar!
Men idag har det var liiiiite lugnare. Käkat bra tkr jag..försökt att tänka på att nt ta laktos och helst inte mjölk.

Förövrigt spenderade jag förmiddagen med Amanda :) Vi strosa med Nisse-pisse, käka lunch hos Dankas och tog lite afternoontea hos Susan!

Nu ska jag vila en sväng sen laga kvällen middag: CHILI CON CARNE !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0