Yeah!

Igår satt jag & Martina utanför gymmet.  Jag satt barfota,drog ner tröjan & solade i en varm vårsol. Våren är här nu gott folk! Jag älskart!
Mysigt att snacka och bara njuta av värmen. Efteråt var de dags att träna. Hade ingen inspiration, bokade upp mig på spinningen men i sista stund tog jag istället på mig löpskorna och sprang en KORT men jag SPRANG hela rundan. Underbart faktiskt för solen sken hela rundan även om det var kväll... Men hörni, mitt uppdrag är taget.
Det sjukaste är att solen skiner riktigt fint nu, jag har löpskorna i lägenheten och frukosten smälter i magen. Tror bestämt jag ska ut och springa litegrann igen : )

Resten av dagen är uppbokad med massa mysiga tjejer. Först lunch på Robbans med Amanda!! Ska äta räk&avocado sallad med en fet dressing, skippar brödet för det jäser i magen för mig och jag får magont. Not worth it!
Därefter runt 15, ska jag möta upp carolin, promenera, snacka skit <3 sen eventuellt ett litet kort gympass med tösen.
Slutligen kl 20.00 kommer FRANK hem till mig & Oscar. Suss, jag försäkrar dig om att han kommer stormtrivas. Han kmr få SOVMORGON till 8, sen långpromenad till stallet och se massa hästar :) Sådan matte sådan hund?

TREVLIG HELG MÄNNISKOR !! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0